28 november 2009

Gratismønsteret er sendt ut!

Nå har jeg sendt ut jule-gratismønsteret 2009 til alle nyhetsbrevsabonnenter! (Så hvis du ikke er påmeldt nyhetsbrevet, så har du gått glipp av noe... men du får en sjanse til, hvis du melder deg på innen 6.desember! )
Her er det gratismønster på forskjellige jule-småtterier: Julemerkelapper, opphengshjerter med applikasjon, broderte merkelapper til bretteposer (oppskrift på bretteposer får du også) og forslag til hvordan linservietter og kjøkkenhåndduker kan applikeres med japanske stoffer. Vi har stoffpakker i butikken, med tråd og bånd og tilbehør.
Jeg lette byen rundt etter fine kjøkkenhåndklær... det er jammen ikke lett å finne noen som er enkle og elegante. De fleste er skrikende rutete, eller så løst vevd at det er umulig å sy på dem, eller så skjevt faldet at det knapt er til å tro. Men man får hva man betaler for, og jo billigere, jo dårligere kvalitet. Men jeg fant noen lekre lyse kjøkkenhåndklær fra Villa Collection hos Mathildes Verden, på hjørnet i Kongens gata... i nabobutikken! De hadde også de lekreste linservietter, som godt kledde en hjerteapplikasjon i rustikk stil. Stoffpakkene finner du i butikken!

2 kommentarer:

Monika sa...

Heisan . eg har ikkje fått
kunne du sende meg på nytt
smil fra monika
aarset@online.no

p4chen sa...

Så spennende å finne deres nettside! Har meldt meg på som kunde...kjøpt en liten prøve pakke og håper at jeg får nyhetsbrevet. Jeg er fra USA og bor i Sør Trondelag. Nå lurer jeg på om en abonnement pakke av stoff med noe spennende som kommer hvær måned...kunne tenkt meg å bli med på dette! Jeg syr Little Quilts (dukkertepper) og synes det er vanskelig å finne stoff her i Norge! Å finne dere var bare så flott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg