29 juni 2010

Broderusk-kurs!


Hei, nå er jeg tilbake etter ha møtt 50 herlige damer til Broderusk-kurs i Århus! Helene Juul var arrangør og med-kursholder (hun er veldig flink på franske knuter nemlig) og oversetter (Trøndersk dialekt sitter i ryggmargen,- og jeg klarer IKKE å si "Jei" når jeg sier "Æ". Sorry!) Men jeg tror det gikk bra, og jeg tror alle sammen hadde det hyggelig på kurs! Jeg hadde laget 10 nye broderusk-mønstre (det kommer nok et nytt mønsterhefte til høsten....) og vi snakket litt om inspirasjon, sømteknikker, "Hur gjør man"... tips & triks til fargelegging, te-farging av stoff osv.

Helene holdt prinsesseaften lørdag kveld- og nå er det klart for vår nye BOM (start januar 2011)! Det blir en kongelig månedsblokk med broderusk, applikasjon og 3D-pynt & stas! Gled dere!
Nå skal jeg ha litt ferie.... Irene styrer butikken med fast hånd og tar hjertelig imot alle herlige quiltedamer! Ny åpningstid for torsdagene er nå 12-16 (samt tirsdag 12-16 og lørdag 10-14), og vi holder åpent hele sommeren igjennom! Er du på gjennomreise, så ta en pustepause i Steinkjer- med innlagt quiltebutikk-besøk! Vi gleder oss til å se DEG! :-)

3 kommentarer:

Angelikas quilts and knits sa...

Tusind tak for et hyggeligt kursus :-)
quiltehilsner
Angelika

May Britt sa...

Gleder meg til broderuskheftet kommer :)

Anonym sa...

jeg glæder mig allerde til at se den nye BOM. Jeg var så uheldig ikke at kunne være med i Århus. Håber på en anden gang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg