19 september 2010

Søndag ved symaskina

Symaskina surrer og går.
Ute er det heldigvis gråvær og regn... så jeg kan med god samvittighet sitte inne. Drivhuset burde vært rydda...det ser ikke bra ut i blomsterkassene heller. Og rucolaen er avblomstret, blomkarsen likeså... det er nok ikke så mye arbeid, men jeg kjenner at jeg kvier meg for å gå ut!
Mainn i huset er syk og sdørrete og har proklamert at han skal være inne idag.
Jaja.
Jeg syr litt jeg... lager noen applikasjonsblokker som jeg kan få ferdig ved tv'en i kveld.
Hvorfor får man dårlig samvittighet når man ikke klarer/vil/orker å gjøre noe av oppgaver man pålegger seg selv å gjøre?

2 kommentarer:

Radka sa...

Oh, forget bad conscience! Just enjoy it as it comes:) Be kind to yourself!

Anonym sa...

Kjekkt å sitte ved symaskina når det regner ute!,-)er no lov å kose seg av og til syns eg,ha ein fin kveld klem Lisen;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg