29 februar 2012

Cat on cutting mat ::: Katta på bordet!

Typisk.... nå lå det 2 nye modeller for nye toalettvesker (kursmønstre til Florø-kurs!) på arbeidsbordet mitt- jeg var ikke helt ferdig med lukkingen på den ene veska- og så kommer katta!
Det var viktig å ligge på begge to da, mykt og godt og nye stoffer... !


Typical .... I made two new patterns for new toilet bags... I wasn't finished with the closure on the brown one... and here comes the cat! It was important to lay on both bags, new and soft fabrics!

4 kommentarer:

SOLSAUM sa...

Eg gleder meg til du kjem!;o)

Det blir spennande.

Solklem

KariL sa...

Eg gleder meg også til du kjem. Fekk lyst til å be pusen røyse litt på seg, så eg fekk sjå :)

Spennande

KariLklem:)

Helene Juul sa...

Åh hvor er Kiwi-katten dog sød .... men toiletveskerne ser også meget spændende ud. Klem

Unknown sa...

Söt bild....och det finns mycket annat fint också. Gillar din blogg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg