17 april 2012

Travelt ::: Busy

Hele helgen skal tilbringes i Florø- for å holde stort sy-kurs i flere teknikker!
Jeg gleder meg, masse! Har ikke vært i Florø før, og jeg håper jeg får litt tid til å se byen også.
Jeg skal kurse deltagere i håndsøm, søm av toalettvesker og broderusk, og akkurat nå holder jeg på å gjøre ferdig et nytt mønster som skal brukes i undervisningen. Selvfølgelig kommer alt i siste liten!


The weekend will be spent in the norwegian town of Florø, at the west coast.
I'm teaching three classes with different themes, hand piecing, how to make toilet bags, and Northern Quilts stitchery!
I'm working on a new class pattern now, of course everything is done last minute ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Og vi her i Florø gleder oss masse masse til å få lære både det eine og det andre :) Spennande og veldig kjekt trur eg det blir :) Velkommen!

Laila

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg