12 desember 2012

Aurifil Design Team 2013

It's official- I'm in the Aurifil Design Team 2013! YEAY!
SO happy to be joining the Team with some great quilt designers- and what a project this will be! We're doing Rock & Roll, and will be providing you with a great pieced quilt block every month for a truly spectacular Rocking Quilt!


Så er det offisielt: Jeg er en av Aurifil Design Team 2013! Hurra!
Jeg er megastolt over å få være en del av designteamet (har vært sprekkeferdig noen måneder nå, men det var hemmelig sjø...) og gleder meg til å jobbe med de kjente quiltedesignerdamene!
Vi skal kjøre Rock & Roll, og hver måned så kommer det en unik, helt ny, sydd blokk til et flott rocke-quilt!
Kikk innom de forskjellige bloggene og Aurifil sine sider hver måned, så får du gratis mønster på hver blokk og kan delta i månedsblokken!



Jeg er juni-jenta ;-)
I'm the girl for June ;-)

Her kan du lese mer om prosjektet:
Read more on Aurifil website:

Designteamet består av:
The Aurifil Design Team 2013 are these wonderful girls:

7 kommentarer:

Ann-Mari sa...

gratulerer så mye Wenche. Synes det er utrolig spennende og BRA at en norsk designer klarer å gjøre seg bemerket i den store verden. Lykke til!

annemariesquilt sa...

Gratulerer !!
Så gøy at du har fått være med ;-))

Pia sa...

Tillykke.
Jeg glæder mig til at se hvad I finder på.

Annik-Snor sa...

Gratulerer, det var kjempeartig

Anonym sa...

CONGRATULATIONS!

msstitcher1948@yahoo.com

Helene Juul sa...

Tillykke wenche, det bliver rigtig spændende!!!

Maria Harrits sa...

Fantastisk. Stort tillykke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg