23 februar 2014

Cosmo colors ::: Fargeglede fra Lecien

Gjett om jeg gleder meg til å gå igang med broderi med disse trådene! Det er prøver av Leciens Cosmo broderitråd, i farger tilpasset min nye kolleksjon som lanseres  til høsten! Modeller skal være ferdige til quilt market i mai... så jeg må jobbe... i full fart!
Vinterferien er over nå, ute er det regn og ikke noe snø, noe som er litt krise- siden jeg skulle fotografere vinterquilts med julestemning! Syk er jeg også, æsj...
Men en dæsj med fargeglede hjelper på inspirasjonen, sammen med en kopp te...


Great color combinations in these Cosmo floss threads from Lecien! Color coordinated with my new fabric collection, due this autumn. I'm stitching projects for International Quilt Market i May... as fast as I can! 
Enjoy the colors!


2 kommentarer:

Gudrun sa...

Underbara broderigarner!Spännande att se vad du hittar på.
Krya på dig!

Livihus sa...

Hei, Wenche! Her kommer en kommentar fra ei som er "nesten nabo", nærmere bestemt i Levanger. Jeg har fulgt bloggen din en stund nå, og synes det er stas at du har startet som designer - gratulerer!Fargeglade broderitråder inspirerer virkelig, men jeg må innrømme at stitchery fortsatt er uprøvd... jeg kommer snart innom butikken din, vet via andre at den er full av herlig inspirasjon :)
Mvh Liv Iren

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Populære innlegg